Backgrounds by Stelly

2010. január 3., vasárnap

2. Fejezet

Tudom h nagyon későn rakom fel pedig már készem volt ezer éve csak vártam pár koit de nem jött de azért köszönöm h van 4 redszeresn olvasóm:D

Kérlek irjatok pár komit rosz v jó az nem számit...de ha rosz legalább tudok tanulni a hibáimból.szóval itt a 2 fejezet



Bella Szemszöge
Ledermettem.Nem tudtam mit csináljak!!!Lehet csak álmodom !!!!Nem!!!!Edward ott áll!!!
-Bocsánat, hogy felébresztettelek,nem akartam.-szólalt meg gyönyörű hangján.
-Öhhhmmmm......nem....úgy...se....birtam...őő.. aludni-mondtam dadogva,amitő rögtön elvörösödtem,biztos nagyon hülyének néz most.
-Sajnálom h zavarba hoztalak,de szeretem nézni ahogy alszol,meghát már nem titkolom h mit érzek irántad.-jobban elvörösödtem.
Egyre közelebb és közelebb hajolt hozzám és én már nem birtam tovább és én is közeledni kezdtem ,majd végre ajkaink találkoztak.Ennél csodálatosabb dolog nem is történhetett volna vele.Sokkal jobban hozzá préselődtam,majd beltúrtam selymes hajába.
-Köszönöm-suttogtam de tudtam hogy meghallja.
Nagyon sokáig beszélgettünk és bem figyltünk senki,semmire. Épp Edward mellkasán feküdtem mikor Rose benyitott
-Bella csak szólni .......ohh bocsy,nem akartam,de mi folyik itt??!!!
Nem találtam a hangom igy Ő válaszolt.
-Semmi különös de szerintem magadtól is rájöttél h "együtt" vagyunk.
Rákvörös lett de magamban mosolyogtam.Rosalie valamit még motyogott majd hátatfordult és kiment
-Ez kinos volt,de elöbb utobb ugyis elkellet volna mondtani-mondtam mosolyogva
-Az biztos,de Emmett biztos elsütött volna valamilyen viccet mert ugy volt hogy Emmett jönn be szólni de otthon már mindenki tud mindent Alice jóvoltából.
-Biztos...-ásitottam egy nagyott de smmi kedvem nem volt aludni
-Mostmár aludnod kéne-mondta fegyelmezően.
-Úgyse tudnék-keztem el a vitát.-de csak megrázta a fejét és elkezdett dúdolni valami dalt ami egyből álomba vitt.Éreztem hogy valamivel betakar és végigsimit az arcomon de utánna már semmire se emlékszem.

Mikor reggel felébrettem nem feküdt mellettem
-Tudtam hogy csak álmodtam nem vagyon én olyan szerencsés,hogy....-mérgelödtem volna tovább de egy bársonyos hang közbeszólt
-Hogy..??
-hát az hogy este itt voltál-mondtam
-Itt voltam ,nem álom,csak fázni kezdtél és jóbbank láttam eljönni onnan.-megvillantotta gyönyörű fogsorát.
-Köszönöm,de most elmennék pár perce a fürdőbe-és már másztam kifelé az ágyból de szerencsétlenségemre úgy bevoltam bugyolálva a takaróba hogykiestem az ágyból,de puhára estem a párnaára amit leturhattam éjszaka..
Egyből rohant odahozzám és az ölébe vont
-Jól vagy??
-Persze-hazudtam
-Bella-szólt figyelmeztetően
-Jó ,oké,Kicsit bevertem a könyököm de semmi komoly -majd eleztem kimászni az öléből és elbotorkáltam a fürdőbe
Gyorsan végeztem felvettem a ruhám és lófarokba kötöttem a hajam.Visszamentem a szobába bepakoltam és levittem volna a táskám de Edward nem engedte.
Lennt gyorsan megregeliztem,mentem felvettem a cipőm és a kabáton .
Ma nem esett az eső.
Láttam hogy a mercim már nem áll kinnt az udvaron ebből arról következtettem hogy Rose helyettcserélt a kocsikkal.
-Rose nem Emettel ment??-kérdeztem
-Nem Emmett ment Rosalieval-mondta egyszerűen
-Ahha-majd beszálltam a Volvoba
Az út viszonylag csöndben telt .Edward párszor rámnézett .Télleg nagyon gyorsan beértünka suliba.Mikor kiszáltam minden szem engem nézett hogy nekem sikerült elcsábitani  a hires Edward Cullent.Megláttuk Emmettéket és odamnetünk hozzájuk.
Csütörtök volt vagyis az utólsó3 óránk lesz közös.Elváltunk tőlük mi mentünk nylvtanra a fiúk angolra.
-Bella sajnálom a tegnap estét nem tudtam hogy te meg Edward-mondta de félbeszakitottam.
-semmi baj,nem tudthatttad hogy ott van- mondtam,közben a tanárunk is bejött ugyhogy jobb volt ha elhallgatunk.
Kilépve a teremből láttuk hogy Szofi és Eleonóraépp beszélgetnek Emmettékkel.Gyorsan odasiettük és hogy mégjobban boszantsuk őket gyorsa csókot válltuttunk,tudnillik ők azért szakitottak a pasijaikkal hogy Edwardékat megszerezzék maguknak ,de nem sikerült nekik.
-Á,sziaszztok,mizujs????-kérdezte Rose gyúnyosan
-Semmi,de most mi gyeünk ,Hello-és azzal el istüntek mi meg jót nevettünk rajtuk
Nap hátralévő rész nagyon unalmasan telt el.Suki után nem hazamnetünk hanem Alice elrángatott minket vásárolni avval a kifigásssal hogy Esme nem ér rá és egyedül nagyon unalmas.
Nagyon sok boltot bejártünk Port Angeles-be igyis fejenként csak 10 szatyrunk volt de Alice még be akart menni egy fehérnemű üzletbe de inkább visszautasitottuk.Igy mivel nem látta értelmét elráncigálni minket a többi boltba hazamentünk ahol Emmett nagyon meglepödött amint beértünk a házba.

Remélem tetszett ha szeretnétek hogy folytassam akkor látszives irjatok rosz/jó komikat hogy tanuljak belőle
Köszi ,Reachel

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó lett ,tetszik!!:D
Barbi

Reachel írta...

Köszi Barbi!!Igyekszem